Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Ανεξάρτητος ξανά!!

Γεια σας φίλοι μου!
για ακόμα μια φορά καθυστέρησα να σας γράψω άλλα είμαστε έχουμε τα γνωστά τρεχάματα!!
Η σημερινή μου ανάρτηση αφορά την ανεξαρτησία μου!Ναι...την έχω πάλι!!
Τι εννοώ?Το αυτοκίνητό μου!!!
Βέβαια επειδή όλους αυτούς του μήνες πρέπει πάντα κάτι να συμβαίνει για να γίνεται ακόμα πιο δύσκολη η ζωή μας ,ακόμα και η αγορά του αυτοκινήτου δεν ήταν εύκολη υπόθεση!
 Γιατί τώρα που μπορούσαμε να το κάνουμε ,πήγαμε στην αντιπροσωπία ωραιά και καλά και αφού καταλήξαμε και παραγγείλαμε ,εμφανίστηκε το πρόβλημα!!

Εγώ δικαιούμαι αναπηρικό αυτοκίνητο ,πράγμα που σημαίνει οτι με την αγορά ενός καινούργιου δεν πληρώνω εκτελωνισμό,τέλη κυκλοφορίας και έχω και κάποιες άλλες εκτώσεις σε ακτοπλοϊκα κλπ.'Ελα όμως που η νομοθεσία που υπήρχε έπαψε να ισχύει με το τέλος του 2012,και φυσικά δεν έχουν ακόμα καταφέρει οι βουλευτές μας να ψηφίσουν νέα νομοθεσια.Δηλαδή όπως μου είπαν, αυτη την στιγμή όσοι θέλουν αναπηρικό ,περιμένουν.
Οκ,να περιμένω κι εγώ ,αλλά πόσο???Αγνωστο!!!!και μετά μου είπαν οτι θα πρέπει να περάσω απο την επίτροπη ΚΕΠΑ (δηλ το Κεντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας).Βέβαια δεν περνάς επιτροπή ,όποτε θες εσυ!!!Οχι,οχι, το κράτος μας δεν έχει λεφτά για πέταμα!θα πρέπει να μαζεφτούν γύρω στα 5 άτομα για να γίνει η επιτροπή.Αυτό σημαίνει τουλάχιστον ένα εξάμηνο!!!!
Βρε παιδιά ,λέω ,έχω περάσει απο την επιτροπή,πέρσι και μου έχουν βγάλει ποσοστό αναπηρίας.Αλλα δεν κάνει αυτο το χαρτί,θέλει ένα άλλο που να γράφει ότι αφού έχεις αυτο το ποσοστό δικαιούσε αυτοκίνητο!!!
Ήμαρτον!!!Εν τω μεταξυ ,ο νόμος που υπήρχε γράφει:ανα εχεις ποσοστό απο τόσο έως τόσο δικαιούσαι αυτοκίνητο τόσα κυβικά.
Αλλά τώρα δεν αρκεί αυτό ,πρέπει να τους το πας γραπτώς!!!Δηλαδή πόση γραφειοκρατία υπάρχει ακόμα????
Οπως καταλαβαίνετε ,με πρόχειρους υπολογισμούς θα έπαιρνα το αυτοκίνητο στα μέσα το 2014.
Μια χαρά!!
Τελικά αφου είδα και αποείδα οτι δεν θα βγάλω άκρη,εκτελωνίστηκε το αυτοκινητο κανονικά και πήγε κατευθείαν για μετατροπή.Φυσικά αυτόματο αλλά έπρεπε να πάρει όλες τις κινήσεις στο χέρι.
Με τα πολλά,το πήρα την Τρίτη!!!Μεγάλη χαρά!!Αφού κόντεψα να ξεχάσω πως είναι η θέα απο την θέση του οδηγού!!
Απίστευτο συναίσθημα!!Ανεξάρτητος!!!Μπορω να πάω κάπου μόνος μου,να πάω σουπερ μάρκετ,να παω για έναν καφέ,να πάρω τα παιδια και να τα πάω στις κούνιες!!Χωρίς να αγγαρεύω κάνεναν ,χωρίς να ρωτάω :μπορεις να πάμε εκεί?Τέλειο!

Το κορυφαίο βέβαια ήταν όταν η Κατερίνα πήγε στο Υπουργείο Συγκινωνιων για να βγάλει καρτελάκι για να παρκάρω στις θέσεις ΑΜΕΑ!!(θα πηγαιναμε μαζί στο υπουργείο, μιας και έχει εγκατασταθεί μηχανισμος που σε κατεβάζει σε όσα σκαλία έχει μέχρι να φτάσεις στο ασανσερ,αλλα ο μηχανισμός είναι κλειδωμένος και την τελευαία φορα ,δεν ήξεραν οι υπάλληλοι που ειναι τα κλειδιά!!!Αμφιβάλλω αν βρέθηκαν και πολύ φοβάμαι οτι αυτο το σύστημα που κοστίζει κάποιες χιλιάδες ευρω θα το βγάλου σε αχρηστία,ειναι ηδη δηλαδή)

Τεσπα,στο Υπουργείο ,ο υπάλληλος της είπε οτι δεν μπορεί αν βγάλει καρτελάκι γιατι το αυτοκίνητο δεν εκτελωνίστηκε ετσι!!!Δηλαδη θα ειμαι ΑΜΕΑ και δεν θα μπορώ να παρκάρω εκεί!!Μήπως με γράψουν κιόλας δηλαδη.Ευτυχώς όμως που ήταν εκεί και ο διευθυντής,και ευτυχως ήταν ενήμερος για τα θέματα αυτά και μας έβγαλε καρτελάκι!!!

Άρα για να κλέισω αυτό το σεντόνι-ανάρτηση ,να συνοψίσω λέγοντας: έχω το ΔΙΚΟ ΜΟΥ αυτοκίνητο,πηγαίνω τις βόλτες μου και ποιος με πιάνει!!και άσε τους βουλεύτες να ξίνονται μέχρι να ψηφίσουν το νόμο!!

Καληνύχτα σας και καλές μας βόλτες!!!

11 σχόλια:

  1. η γραφειοκρατια σε ολο της το μεγαλειο!!!! Καλοταξιδο το αμαξακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aaaxxx ypomonh thelei!!! eytyxws ta kataferes omws :) Kalotaxido!!! Na to xareis kai me to parapanw :)

    Filia, Christina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλοταξιδο!!! Να πατε οσες περισσοτερες βολτιτσες μπορειτε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοτάξιδο Νίκο!!Εύχομαι κάποτε να σταματήσει αυτή η ταλαιπωρία από το κράτος προς τους πολίτες αλλά και η ανευθυνότητα των πολιτών προς το κράτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε, κοίτα να χαρείς τις βόλτες σου με τα δίδυμα και την Κατερίνα και άσε τους άλλους να κουρεύονται...
    Καλοτάξιδο και καλές βόλτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοτάξιδο Νίκο!!! Καλές βόλτες και πολλά πολλά χιλιόμετρα να γράψει ο μετρητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλοτάξιδο φίλε Νίκο μου! Υπομονή με την γραφειοκρατεία ! Και όπως είπε και ένας άλλος αναγνώστης πιο πάνω, κοίτα να χαρείς τις βόλτες σου! Χαιρετίσματα από Βρυξέλλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Νίκο! Χαίρομαι πολύ για σένα! Αυτές οι μικρές επιτυχίες δίνουν νόημα στη ζωή. Σκαλί σκαλί μπορείς να πετύχεις πάρα πολλά αν το νοιώσεις πραγματικά μέσα σου ότι είσαι καλά. Όταν νοιώθεις καλά, ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ. Αυτό να το θυμάσαι. Και παρά το ανάλγητο κράτος του οποίου είμαστε υπήκοοι εσύ τα κατάφερες. Σου αξίζουν συγχαρητήρια. Και σε σένα και στη γυναίκα σου, που απ' ότι κατάλαβα είναι ότι καλύτερο σου έτυχε στη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραια νεα! νομιζω το ειδα σε μια φωτογραφια στην αζολιμνο:) πηρες Hammer H3 τελικα ρε θηριο:) καλοταξιδο ! πολλα πολλα φιλια σε ολους σας!

    http://www.syrostoday.gr/News/10066-Aparadektos.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλη μου Αννα,φανταζομαι αστειευεσαι για το hammer!!!!αν και θα με βολευε για το κυνηγι,ωστοσο θα μπορουσα να ανεβω μονο με γερανο σε αυτο και να πουλησω και ενα νεφρο για την εφορια.
    Δυστυχως ο ιδιοκτητης του νομιζει οτι οι θεσεις αυτες ειναι απλα διακοσμητικες ή ακομα χειροτερα απλα αδιαφορει.
    Αλλα ετσι ειναι...αν δεν παθει δεν θα μαθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.