Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

RehaMove !!

Γεία σας και πάλι!
Θα σας πάω λίγο ανάποδα αλλά δεν πειράζει.Σήμερα θα σας δείξω το τελευταίο μου απόκτημα σε σχέση με την αποκατάσταση μου, την οποία συνεχίζω καθημερινά στο σπίτι.
 Πρόκειται για ενα ποδήλατο ηλεκτρικό που "συνεργάζεται" με έναν ηλεκτροδιοργέτη.
Δηλαδή μια ολόκληρη αποκατάσταση στο σπίτι.
Το σύστημα αυτό λέγεται RehaMove.Αυτό είναι ένα σύστημα λειτουργικού ηλετρικού ερεθισμού (FES) ,ενσωματωμένο σε ηλεκτρονικό ποδήλατο κινησιοθεραπείας.Απευθύνεται σε άτομα με κακώσεις νωτιαίου μυελού όπως εγώ και με αυτό μπορείς να κάνεις ενεργητική γυμναστική στα σημεία που δεν λειτουργούν.Θα σας βάλω κάποιες φωτογραφίες για να καταλάβετε καλύτερα.
Κολλάς τα ηλεκτρόδια στους μυς,στις παρακάτω φωτό τα έχω βάλει στους τετρακέφαλους και πίσω(μπορούν να μπούν και στις γάμπες και στους γλουτιαίους).Το μηχάνημα στέλνει ρεύμα στους μυς και τους αναγκάζει να κάνουν ακριβώς τις κινήσεις που γίνονται στην ποδηλασία.Κάποια στιγμη το μοτέρ του ποδηλάτου σταματάει και κινείς τα πετάλια μόνος σου!!!


 Απο την στιγμή που εμφανίζεται το ποδηλατάκι στην οθόνη ,έχεις ξκινήσει και κάνεις ποδήλατο μόνος σου.Θεωρητικά μετά από πολύυυυυ προπόνηση μπορείς να βγείς με προσαρμοσμένο ποδήλατο στο δρόμο.Αυτός είναι και ο στόχος μου φυσικά!!!!Ποδήλατο εγώ,μαζί με τους πιτσιρικάδες!
Το συστηματάκι αυτό είναι νεοφερμένο στην Ελλάδα ,προσωπικά το έχω περίπου 3 βδομάδες αλλά ήδη βλέπω διαφορά στην φυσική κατάσταση των ποδιών.
Γιατί πρέπει να έχουμε δυνατά πόδια για να περπατήσουμε!!



2 σχόλια:

  1. Καλημέρα σου,
    εύχομαι να έχεις σύντομη αποκατάσταση και ανάρρωση γιατί θέληση και υπομονή ήδη έχεις! Συμφωνώ με αυτό που έγραψες ότι τίποτα δεν τελειώνει αν εμείς δε το θέλουμε.
    Θα ήθελα να σου προτείνω να δεις και τα ποδήλατα με ανάκλιση (ξαπλωτά) τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις και να γυμνάσεις κι άλλο τα πόδια σου σε φυσικό περιβάλλον και όχι σε ένα δωμάτιο.
    Πρόσφατα σε μια διοργάνωση αντοχής ποδηλατοτουρισμού συμμετείχε και ένας ποδηλάτης με τέτοιο ποδήλατο. (δεν ξέρω αν είχε κάποιο κινητικό πρόβλημα ή το έκανε για να αποφύγει τη σκυφτή θέση του ποδηλάτου) Μάλιστα δημιούργησε και ένα βιντεάκι από την εμπειριά του εκεί.

    www.youtube.com/watch?v=nbZfQEIf0ro


    Και πάλι μπράβο για τη προσπάθεια και τη θέληση σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι σίγουρη πως θα δω σύντομα φωτογραφίες με ποδηλατάδα με τα παιδιά!!!

    Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.