Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Θέλετε να με δείτε όρθιο?

Καταρχάς σας ευχαριστώ όλους σας για τα όμορφα σχόλιά σας !!Ελπίζω να σας κρατάω ευχάριστη παρέα!

Σήμερα θα σας δείξω ένα άλλο μέρος της καθημερινής μου αποκατάστασης-γυμναστικής.
Το δίζυγο στο οποίο ορθοστατώ!!!Ουάου!!!
Δήλαδη κάθε μέρα σηκώνομαι όρθιος και περπατάω περίπου 2 ώρες!!
Εντάξει δεν μιλάω για ενεργητικό περπάτημα αλλά παθητικό,δεν πειράζει όμως και μόνο η αίσθηση του να είσαι όρθιος είναι κάτι.
Όλο αυτό γίνεται με ειδικούς κηδεμόνες ,που εφαρμόζουν στα πόδια και λέγονται Walkabout.Αυτοί "κλειδώνουν" τα γόνατα ώστε να μην λυγίζουν και με έναν σύνδεσμο ,που ενώνει τους δύο κηδεμόνες,ρυθμίζεται το βήμα δηλαδή το άνοιγμα των ποδιών.
Ξεκίνησα την εξάσκηση μέσα στο ΚΑΤ και στην αρχή ήταν πολύ δύσκολο,γιατί δεν είχα καθόλου ισορροπία και δεν μπορούσα να κάνω ούτε ένα βήμα.Με τον καιρό και με πολλή εξάσκηση έχω καταφέρει να μπορώ να "περπατάω" αρκετή ώρα.Στηρίζομαι αριστερά-δεξιά και δίνοντας ώθηση απο τον κορμό μου ,κάνω βήματα.
Η ορθοστάτηση είναι ιδιαίτερη σημαντική για τα άτομα που βρίσκονται σε αμαξίδιο γιατί έτσι αποφορτίζονται όλα τα όργανα και κυρίως οι πνεύμονες απο την καθιστή θέση, δυναμώνουν τα πόδια και προφυλλάσεσαι απο οστεοπόρωση και πολλά άλλα προβλήματα.Φυσικά έιναι ιδιαίτερα βοηθητική για την ψυχολογία του ατόμου.
Τώρα έχω ξεκινήσει να πιάνω και το Π με τους ορθοστάτες αλλά ακόμα χρειάζεται πολλή εξάσκηση.Θα τα καταφέρω όμως.
Σας βάζω και τις φωτογραφίες να με δείτε:




21 σχόλια:

  1. Συνέχισε ακάθεκτος,μόνο κάτω μην το βάλεις! Έχετε 2 υπέροχα παιδάκια κ εύχομαι κάποτε να μπορείς να τα πας βόλτα στο πάρκο όχι με υο αμαξιδιο ;)
    Καλημέρα από Γερμανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο καλό κουράγιο και σε σένα στην υπέροχη οικογένειά σου! Δυνατά και είμαστε μαζί σου!

    Με χαιρετισμούς από Αγγλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το σίγουρο είναι, ότι καμάρωσα την ψυχή και των δυό σας!

    Χαίρομαι να βλέπω ζωντανούς ανθρώπους, που αγαπούν τη ζωή και εκπέμπουν αισιοδοξία!

    Να ονειρεύεστε! :)

    Καλώς σας σας βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άλα της! Αυτά είναι... Οι γιοι σου είναι σίγουρα πολύ περήφανοι για τον μπαμπά τους! Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται! Να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι απίστευτος.Φιγούρα ηρωική.Το ίδιο κι η Κατερίνα σου! Σας διάβασα μονορούφι.Υπέροχη η προσπάθεια σας.Με συγκινήσατε βαθειά.Συγχαρητήρια για το κουράγιο και για αυτό το συγκλονιστικό σου χαμόγελο! Σας ευχαριστώ. Keep walking λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. διαβασα την ιστορια σας και πραγματικα συγκινηθηκα!!εχετε πολυ δυναμη μεσα σας και θα τα καταφερετε!!Καλη δυναμη ευχομαι!!θα παρακολουθω την προσπαθεια σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χιλια μπραβο!!! Και σε εσενα και στην γλυκια Κατερινα!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχομαι να σας έχει καλά ο θεός εσάς και τα παιδιά σας και να είστε πάντα δυνατοί!!Κeep walking Νίκο. θα είστε στις προσευχές μου,Κατερίνα είσαι πολύ γλυκιά .Θα τα λέμε συχνά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 2 ώρες κάθε μέρα; Mπράβο!!! Ποιος σε πιάνει!!!! Κι αν κουράζεσαι λιγάκι, σκέψου πόσο προσπάθησαν τα παιδάκια σας για να σταθούν όρθια και να μάθουν να περπατάνε! Και γίνε κι εσύ πάλι παιδί, έστω κι από άλλη οπτική γωνία! Φιλιά στην Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mpravoooo niko ta pas polu kala na ksereis pos pragmatika se thaumazooo....na ksereis kati stin zoi den yparxei den mporo alla den thelo....synexise ta pas polu kala!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Νικο και Κατερινα! Σας εντοπισα απο το eimaimama.gr, μαμα δεν ειμαι, ειμαι ομως τρελοθεια και γι αυτο ειμαι εκει μεσα. Τεσπα.
    Ειμαι επισης ατομο με κινητικο προβλημα, αυτοανοση πολυνευροπαθεια, απο 4 ετων γιατροι και χειρουργεια, περπαταω αλλα δεν ειμαι σταθερη, λυγιζουν ξαφνικα τα γονατα μου πολλες φορες και πεφτω κατω με αποτελεσμα να χτυπαω ασχημα στα ηδη ατροφικα μου ποδια αλλα δεν το βαζω κατω! Ειμαι 30χρ κ εχω κανει αρκετα στη ζωη μου, ταξιδια, σχεσεις,αγαπηθηκα, ερωτευτηκα, βοηθησα στο μεγαλωμα της μιας ανιψιας που τωρα ειναι 12 χρ και βοηθαω και στο μεγαλωμα της αλλης που ειναι 2,5χρ.!
    Σιχαινομαι να μου λενε "κριμα" ή ακομα χειροτερα να με κοιτανε "καπως", γνωριζω αρτιμελη ατομα Νικο που ουτε τα μισα δεν εχουνε κανει απο οτι εχω κανει εγω ή απο αυτα που ηδη κανεις/θα κανεις εσυ!
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΨΥΧΗ!!!
    Χαιρομαι πολυ που βρηκα το blog σας παιδια, σιγουρα θα βαλετε τα γυαλια σε πολλους ανθρωπους-δεν συνεχιζω γιατι θα γινω "κακια", βλεπετε, εχω πιο πολλα χρονια στο κουρμπετι και εχω δει πολλαααααααα..... :Ρ
    Σας φιλω! Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπερα .χαιρομαι ιδιαιτερα που εισαι καλυτερα και ευχομαι μεσα απο την καρδια μου εσυ και η υπεροχη οικογενεια σου να ζησετε μια υπεροχη ζωη γεματη ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ να ειστε ολοι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νίκο και Κατερίνα, γουστάρω πείσμα και θέληση για τη ζωή. Μπράβο και στους δυο σας, εύχομαι να είναι καλά τα μωρά σας κι εσείς δίπλα τους για να τα μεγαλώσετε και να τα χαρείτε. Η ζωή είναι γεμάτη τρικλοποδιές, αν μάθουν μετά από κάθε πέσιμο να σηκώνονται και να την κοιτούν στα μάτια, θα τα πάνε μια χαρά. Έχουν το καλύτερο παράδειγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο σου δεν ξέρεις πόσο με συγκινεί η προσπάθεια και ο δυναμισμός σου.Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις και θα προσπαθήσεις ώστε να παίζει με τα παιδιά σου ποδόσφαιρο σε λίγα χρόνια.

    Μπράβο και στους δυό σας που παλεύεται
    και δίνεται το παράδειγμα και σε άλλους με λιγότερα
    προβλήματα υγείας να βλέπουν καλύτερα τη ζωή με τα δικά σας μάτια!

    Χαίρομαι που σας βρήκα
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νίκο καλημέρα.

    Με συγκινεί πολύ η προσπάθειά σου αλλά πάνω απ' όλα η θετική στάση που έχεις... Είμαι κι εγώ πατέρας δυο αγοριών (ο μικρός γεννιέται με το καλό σε 20 μέρες) και καταλαβαίνω την θέληση να βρίσκεσαι δίπλα στα παιδιά σου... Είχα πολύ καιρό να "πέσω" πάνω σε blog που να τραβήξει τόσο πολύ την προσοχή μου... Να είσαι καλά και πάντα δυνατός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης να σου πω ότι διαβάζοντας όλα τα posts του blog σου ότι έχεις γυναίκα αστέρι, μπράβο και στους δυο σας, συνεχίστε έτσι!

      Διαγραφή
  17. Καλημερα Νικολα και καλο μηνα.

    Μην το βαζεις κατω, θαρσειν χρη...αυριο ολα θα ειναι καλυτερα!

    Καλο κουραγιο σε ολους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 2 ωρες βρε θηριο? χαχα
    ειναι συμαντικο για εμας που χρησιμοποιουμε αμαξιδιο να γυμναζομαστε για να μην ατροφισουν τα ποδια μας και να αποφυγουμε τις παραμορφωσεις
    η φυσικοθεραπευτρια μου μου λεει οτι στην εγκεφαλικη παραλυση οι παραμορφωσεις ειναι συχνες αλλα εγω δοξα το θεο δεν εχω...........
    το να μας αρεσει το σωμα μας βοηθαει στην ψυχολογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.